Support

U kunt op twee manieren support aanvragen bij PerfectView: via een kort webformullier en via de telefoon. Lees hieronder van beide manieren de bijbehorende stappen en voordelen. Kies vervolgens de optie die u het meest prettig vindt.

Twee manieren om support aan te vragen


Via een kort webformulier

Via de telefoon

 

  • u gaat naar de 'Supportaanvraag' op onze website
     
  • u kunt direct uw vraag / situatie uitgebreid omschrijven
    én bestanden bijvoegen (zoals screenshots) 
     
  • uw vraag én gegevens komen automatisch in ons supportsysteem
    en worden op volgorde van binnenkomst en prioriteit behandeld
     
  • er wordt volgens de geldende responstijden contact
    met u opgenomen
     

 

  • u belt het speciale telefoonnummer voor support
     
  • u geeft uw vraag / situatie door aan de PerfectView medewerker
    die u aan de lijn krijgt
     
  • uw vraag én gegevens worden handmatig in ons supportsysteem
    gezet en op volgorde van binnenkomst en prioriteit behandeld
     
  • er wordt volgens de geldende responstijden contact
    met u opgenomen
     

    Ga naar het formulier »

     Bel naar + 31 (0) 887 - 751 305 »

Service Level Agreement

Voor het aanvragen van support heeft u een Service Level Agreement (SLA) nodig. Heeft u vragen over dit Service Level Agreement, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: +31 (0) 887 - 751 310.
 
UIT Vul uw e-mail adres in en druk op de oranje knop. Meer hoeft u niet te doen om in het bezit te komen van een testaccount zonder beperkingen waarin u alles vrijblijvend kunt testen !