Nieuws

Hier volgen belangrijke nieuwsitems.




QNH Consulting en PerfectView brengen activiteiten samen in nieuwe BV

Persbericht - Amsterdam, 8 juni 2017 

IT-dienstverlener en -kennispartner QNH Consulting en de Microsoft-unit van CRM-specialist PerfectView brengen hun activiteiten samen in de daarvoor opgerichte BV QPC (QNH PerfectView Collaboration) die wordt beheerd door QNH Consulting. De twee bedrijven werken al ruim zes jaar samen en helpen organisaties bij de optimale inrichting van hun processen door de inzet van Microsoft-oplossingen. Hiermee verbeteren zij de digitale samenwerking binnen en tussen organisaties.

Met deze overname zetten beide bedrijven een grote stap voorwaarts. QNH maakt met de Microsoft Dynamics CRM-activiteiten van PerfectView haar Microsoft Business Connectivity suite compleet en kan nu met het gehele Microsoft-portfolio de grootzakelijke markt bedienen. PerfectView kan door deze kennis en diensten over te dragen juist volledig focussen op de doorontwikkeling en positionering van haar eigen Online CRM-systeem. In nauwe samenwerking met Microsoft zal QNH de diensten en producten gebaseerd op Microsoft Office 365 en Dynamics 365 blijven ontwikkelen. De medewerkers van de Microsoft-unit van PerfectView die overgaan naar QNH, blijven vanuit de huidige vestiging in ‘s-Hertogenbosch werken. 

Hen Snackers, CEO van QNH Consulting, over deze stap: ”Wij zijn een one-stop-shop voor onze klanten. Wanneer wij bepaalde expertise of oplossingen niet in huis hebben, werken we samen met partners. We hebben zelf jarenlange expertise opgebouwd op het gebied van Microsoft SharePoint, .Net, Azure en Microsoft Office 365 en werkten op het gebied van Microsoft Dynamics CRM samen met PerfectView. Door deze stap hebben we de ontbrekende expertise in huis gehaald én kunnen we het gehele portfolio aan een veel grotere markt aanbieden. Het is een mooie aanvulling op onze bestaande diensten.” 

Wilfred Jacobs, CEO van PerfectView: “PerfectView bestond tot op dit moment uit twee units. PerfectView CRM Online en Microsoft CRM. Met de Microsoft unit hebben we de afgelopen 10 jaar succesvol een specialistische Dynamics CRM-propositie opgebouwd. Wij merken dat onze klanten en prospects steeds vaker de behoefte hebben aan een totale, geïntegreerde Microsoft-oplossing met meer dan alleen CRM. Voor de toekomst van onze klanten en collega's hebben wij daarom deze unit geïntegreerd in QNH. Hierdoor komt onze Microsoft-activiteit beter tot haar recht en realiseren we tevens volledige focus op ons cloud-platform Perfectview CRM Online, waarmee we ruim 5.000 CRM-klanten bedienen.”




Bezoek ons 16 februari 2017 tijdens Zaaksystemen in Beeld LIVE!

Plaatsingsdatum: 15 november 2016

Zaaksystemen in Beeld LIVE!


Op donderdag 16 februari 2017 vindt de 3e editie van 'Zaaksystemen in Beeld LIVE!' plaats. Het event zal wederom in congres- en evenementenlocatie '1931' te ‘s-Hertogenbosch plaatsvinden. Onegov, vertegenwoordigd door PerfectView en QNH, heet u van harte welkom.


Thema's
Actuele thema’s die aan bod komen, zijn:
  • Zaakafhandeling
  • Klantcontact
  • (Functioneel)beheer
  • Vrije sessie

Gezien de grote opkomst tijdens de sessie zaakafhandeling, demonstreert elke leverancier komend jaar dit thema twee keer op een dag. Op deze manier hopen wij alle bezoekers de kans te geven om deze sessie bij te wonen. Daarnaast is er een vrije sessie, hier mag een leverancier zelf invulling geven aan de demonstraties. Enkele suggesties die gegeven zijn aan de leveranciers zijn: projecten, bestuurlijke besluitvorming, sociaal domein, objecten, omgevingswet, ketenintegratie


Knoppentafel
Wegens groot succes komt komend jaar de 'Knoppentafel' terug! Hier hebben bezoekers parallel aan de sessies in de centrale ruimte de mogelijkheid om zelf achter de verschillende systemen te gaan zitten om te ervaren hoe deze werken. Bezoekers staan hier ook in direct contact met de leveranciers.


Knoppentafel: Zaaksystemen in Beeld LIVE!


Inschrijven
Wees zeker van uw gratis deelname en schrijf u nu in!




Inspiratiesessie 'CRM in de overheid' ~ 6 oktober

13 september 2016

Onderwerpen
We gaan het hebben over wat CRM betekent; waarom het zo lastig kan zijn voor medewerkers, hoe om te gaan met eigenaarschap, discipline én interne communicatie. Hoe zet je ambassadeurs in en de ervaring van de ‘olievlekmethode’.

Programma en locatie
Het programma én de locatie is inmiddels bekend: de sessie zal plaatsvinden in het karakteristieke Utrechtse pand 'Mammoni' (zie hieronder; op 5 minuten loopafstand van Centraal Station).


09:00 – 09:30u ~ Ontvangst
09:30 – 09:45u ~ Introductie
09:45 – 10:15u ~ Provincie Zuid-Holland met: 'En, wie staat er in je balboekje?'
10:15 – 10:45u ~ Inspiratiesessie door Nanne Dodde*
10:45 – 11:00u ~ Gezamenlijk: delen kennis en ervaringen
11:00 – 11:15u ~ Pauze
11:15 – 11:45u ~ Gemeentecase 1
11:45 – 12:15u ~ Gemeentecase 2
12:15 – 12:30u ~ Afsluiting
12:30 – 13:00u ~ Lunch

*hij heeft als Sales Directeur van een grote Amerikaanse onderneming een omvangrijk strategische CRM initiatief geleid, waarin strategisch Accountmanagement een kernelement van het transformatie proces was. Hij is gespecialiseerd in leiderschaps- en organisatie ontwikkeling en adviseert en begeleidt organisaties in hun streven naar meer innovatief en klantgericht ondernemen. Nanne is bestuurslid van het Platform Klantgericht Ondernemen (voorheen CRM Association) en docent aan de Beeckestijn Business School en het Jan van Es Instituut.


Aanmelden
Ontdek wat CRM (nog meer) voor u kan betekenen en meld u aan. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging en eind september het definitieve programma.




Vooraankondiging: inspiratiesessie CRM in de overheid op 6 oktober

12 augustus 2016
 

Het gebruik van CRM binnen overheidsorganisaties groeit. We horen vaak dat de overheid kantelt van intern naar extern gericht, de klant centraal stelt, een integraal klantbeeld opbouwt en haar relatienetwerk in kaart brengt.

Wat is CRM eigenlijk en wat kan ik er mee bereiken als gemeente, provincie, waterschap of ministerie? Hoe zorg ik dat mijn mensen CRM gaan begrijpen en er mee willen werken? En vooral: hoe houd ik mijn gegevens actueel?

Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden CRM toepassingen door onze opdrachtgevers uit de overheid toegelicht en gepresenteerd. Onderwerpen zoals Strategisch Relatiebeheer, Citymarketing, Bedrijvencontacten en Sportstimulatie komen aan bod. Ook zullen successen en ervaringen worden gedeeld.

Het definitieve programma (locatie Utrecht) maken we binnenkort bekend. Reserveer alvast donderdag 6 oktober 2016 in uw agenda!

Meld u aan met uw naam en organisatienaam via overheid@perfectview.nl





Aankondiging software update

7 juli 2016


CRM relatiebeheer update We staan aan de vooravond van de update naar PerfectView CRM Online 2016.

Hieronder vindt u meer informatie zoals highlights en een slider.

Veel lees- en kijkplezier!


In het weekend van 8, 9 & 10 juli zal de update van PerfectView 2016 plaatsvinden met zowel nieuwe functionaliteit als lay-out verbeteringen. De update is gericht op verbeterde productiviteit en gekozen op basis van feedback van gebruikers.

 

Highlights

  • Lay-out verbetering voor kleine desktop- en laptopschermen
  • Attenderen van collega's en groepen verbeterd
  • Automatisch PDF-en van Word documenten bij e-mails
 

 


Slider

Bekijk onderstaande diavoorstelling met screenshots inclusief markeringen en begeleidende teksten om een goed beeld te krijgen van de update.

 

Helpteksten
 

CRM Relatiebeheer - update juli 2016
 

 


 


Handige info voor gebruikers

  1. Tussen de starttijd (vrijdag 18:00 uur) en eindtijd (zondag 23:59 uur) kan er niet in PerfectView CRM Online worden gewerkt
  2. Als de update eerder dan de eindtijd is afgerond, zal dit bekend worden gemaakt via Twitter (/perfectview) en/of Facebook (/crmonline)
  3. Na de update blijft alles werken zoals voorheen. Er kan dus direct worden doorgewerkt
  4. Ter ondersteuning van gebruikers worden in de applicatie een aantal helpteksten getoond, die een toelichting geven op de nieuwe functionaliteit
  5. Om de nieuwe functionaliteit toe te lichten, worden er een aantal webinars gegeven over verschillende onderwerpen (waarvoor de gebruikers zich via een nieuwsbrief kunnen/konden aanmelden)



Ga naar het archief ›
 
UIT Vul uw e-mail adres in en druk op de oranje knop. Meer hoeft u niet te doen om in het bezit te komen van een testaccount zonder beperkingen waarin u alles vrijblijvend kunt testen !