Social Interaction
Social CRM

Social Interaction Solution - Microsoft CRM

De PerfectView Social Interaction Solution voor Microsoft Dynamics CRM (Certified for Microsoft Dynamics) is een handige, gebruiksvriendelijke toegevoegde waarde aan de wereldstandaard CRM, waarmee u in staat wordt gesteld uw relaties nog beter te beheren en te bedienen en social media te integreren in uw communicatiebeleid. Kortom alle contacten en interacties uw relaties kunt u vastleggen en beheren voor een optimaal klantbeeld.

Relatiebheer module
 

Meervoudig relatiebeheer, adressering en social media

Door de Social Interaction Solution van PerfectView toe te voegen aan Microsoft Dynamics CRM, creëert u voor uzelf een aantal extra mogelijkheden voor nog efficiënter relatiebeheer:
 

  • automatische opbouw op basis van het geslacht van de persoon in de database;
  • keuze uit formele en informele adressering;
  • keuze uit adressering van zakelijk, privé of afwijkend adres;
  • adressering op basis van internationale "regels" en voorkeur, voor ieder land, in iedere taal;
  • adresmutaties vastleggen en adreshistorie opbouwen;
  • contactmomenten registreren - vragen van relaties, inclusief de manier van afhandelen;
  • meervoudig relatiebeheer; eenmalig opvoeren van een persoon, maar meerdere rollen toekennen;
  • integratie van social media, bv. Twitter, zodat CRM uw social media cockpit wordt en u overzichtelijk alles over uw organisatie kunt volgen, registreren en zelf actie kunt ondernemen. Dit noemt men ook wel Social CRM.
     

Social Interaction Solution en Microsoft Outlook

Uiteraard vindt er een synchronisatie plaats met uw contactpersonen (relaties als u voor meervoudige relatiebeheer heeft gekozen in de module) van Microsoft CRM naar Microsoft Outlook. Bovendien kunt u als u met Outlookclient werkt, ook offline werken in Personen, Organisaties en Relaties (in geval van meervoudig relatiebeheer). Alle gegevens zijn beschikbaar en worden bijgewerkt zodra de gebruiker weer online is.
 

Configureerbaarheid van de Relatiebeheermodule

De meeste instellingen voor de opmaak van adresblokken (b.v. aantal huisnummervelden, wel of geen afdelingsnaam in de adressering, e.d.) en maatwerkvelden (verwijzing naar de velden die moeten worden meegenomen in de adressering) zijn configureerbaar naar eigen inzicht.


Download whitepaper Download visiedocument Referentiecase downloaden
     
   
     
     
  Volg PerfectView

Volg PerfectView via TwitterConnect met PerfectView via LinkedInVolg ons via FacebookVolg de ontwikkelingen van PerfectView via E-mailBekijk instructie- en demonstratievideos via YouTube
 
     
     
   
     
Lees meer over ons Microsoft Partnerschap en de door ons geleverde Microsoft CRM software / oplossingen
Geef uw feedback