Social CRM

Vanaf 2000 is social media in opkomst en de laatste jaren is social media enorm in populariteit gestegen.

Social media biedt relevante informatie voor én over u

Social media biedt relevante info voor & over u. Social media gebruikers plaatsen en / of reageren op klachten, (zoek)vragen, complimenten én ideeën. De kans is groot dat het ook gaat over u, dan wel over uw branche of concurrenten. In alle gevallen biedt social media u relevante informatie en dus mogelijkheden op de gebieden : klantenservice, voorlichting, verkoop en / of co-creatie.

Sociale informatie vastleggen, raadplegen, delen én opvolgen met Social CRM

Door de integratie van social media met CRM, bieden wij u één krachtig instrument, waarmee u -naast de bestaande functionaliteiten voor klassieke contactkanalen- functionaliteiten tot uw beschikking krijgt om relatie-info via moderne (online) contactkanalen vast te leggen, te raadplegen, te delen én op te volgen. Zo werkt u effectiever en met meer plezier samen. En dat leidt tot een beter uniform klantbeeld én klantcontact. Wilt u dat ook?

Dankzij de integratie van social media met PerfectView kunt u

  • Links naar Twitter / Facebook / LinkedIn / weblog registreren en doorklikken
  • In 1 oogopslag de laatste tweets van relaties zien (bij de relatie)
  • Relatie toevoegen aan Twitternetwerk
  • Zien wat mensen twitteren die u volgt met uw persoonlijke Twitteraccount
  • Zien wat u en / of uw collega’s hebben getwitterd
  • Tweets waarin uw zoektermen voorkomen in kanalen zien om klachten / ideeën / verkoopkansen / ambassadeurs te vinden

De juiste functionaliteiten

PerfectView Social CRM biedt de juiste functionaliteiten voor een goede opvolging van de gevonden tweets. Denk aan:

  • Antwoorden & retweeten vanuit CRM
  • Activiteit aanmaken bij een relatie m.b.t. een tweet (zoals een taak of zaak) én direct een relatie aanmaken als deze nog niet bestaat

Gratis account aanvragen: Social CRM

Vraag hier uw eigen, gratis én volledige CRM account aan waarmee u zelf de kracht van CRM Online kunt ervaren. Binnen enkele minuten kunt u met social media en meer (Relatiebeheer, Sales & Klantenservice) aan de slag. Heeft u een vraag? Gebruik de ‘Help mij’ knop en profiteer van onze gratis servicedesk!

Wilt u meer weten? Klik hier, vul het formulier in en wij nemen contact met u op  

Ervaar zelf de kracht: vraag hier een gratis testaccount aan